
اقدامات اولیه در رابطه با سامانه مودیان
- ارسال شده توسط پشتیبان نرم افزار جهش
- دسته بندی آموزش
- تاریخ 16/05/2024
- نظرات 0 نظر
- تولید فایل CSR با توجه به مشخصات هویتی شرکت از طریق برنامه OpenSsl (طبق دستورالعمل مراکز میانی عام)
- ثبت نام در سایت مراکز میانی عام GICA و دریافت کد رهگیری مهر سازمانی (بعداز این مرحله میبایست با فایل CSR و معرفی نامه به دفاتر ثبت اسناد رسمی دارای مجوز صدور گواهی مهر سازمانی مراجعه کنید)
- استخراج گواهی CER (مهر سازمانی) از روی فایل دریافتی توسط دفاتر ثبت اسناد رسمی
- استخراج کلید عمومی Pubkey در مسیر برنامه OpenSsl از روی گواهینامه دریافتی از دفاتر ثبت اسناد رسمی یا دفاتر پیشخوان دولت جهت بارگذاری در سامانه مودیان و راه اندازی کارپوشه
- استخراج کلید خصوصی P12 و FA.PFX جهت صحت فایل های دریافتی و زوج بودن کلیدها
- بارگذاری فایل کلید عمومی در کارپوشه و دریافت شناسه یکتا حافظه مالیاتی
- در صورتی که قابلیت ارسال صورتحساب با نرم افزار مالی شرکت وجود داشته باشد، تیم پشتیبانی راه اندازی و ریجستری نمودن کلیدها در نرم افزار مالی را جهت ارسال صورتحساب انجام میدهد.
- اخذ شناسه کالا و خدمات
- تهیه نرم افزار واسط جهت ارسال صورتحساب الکترونیکی
- مسولیت عدم ارسال اطلاعات صورتحساب به دلیل استفاده از کلیدهای سایت های متفرقه بعهده خود مودیان محترم میباشد.
- تهیه افزونه سرویس ارتباط با سامانه مودیان نرم افزار جهش
شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آموزش سرویس ارسال سامانه مودیان
8 می, 2024